13 Nisan 2011 Çarşamba

Tekrar Merhaba...



Bu haber bizden, HS tekrar geri döndü. Blogger yasağı, sonrasındaki motivasyon eksikliği vs. derken, bir süre beklemek, biriktirmek, tazelenmek istedim galiba. Şimdi yazmaya fazlasıyla hazırım. Bu ara sonrası HS için yeni dönem olsun istedim ve haftalık bir program hazırladım. Bundan sonra blog, bu program çerçevesinde hergün güncellenecek (olağanüstü durumlar dışında). İşte haftalık program:

Pazartesi - Çarşamba : Sinema Dünyasından Haberler (Haftanın Gelişmelerini Bundan Böyle Biriktererek Pazartesi ve Çarşamba Günleri Toplu Olarak Haber Biçiminde Sunacağız)

Salı : Klasik - Film İncelemesi (Seçilen Klasik Bir Filmle İlgili İnceleme Yazısı. Seçilecek Klasik Filmler Çok Eski Tarihli Olabileceği Gibi Daha Yakın Tarihli Modern Klasikler De Olabilir)

Perşembe : Haftanın Dosya Konusu (Seçilen Bir Konu Hakkında Dosya Biçiminde İnceleme Ve Araştırma Yazısı)

Cuma : Vizyonda Bu Hafta (Vizyona Giren Yeni Filmler Hakkında Tanıtım Yazısı)

Cumartesi : Vizyon - Film İncelemesi (Her Hafta Vizyondaki Filmlerden Biri Üzerine Bir Kritik Yazısı)

Pazar: Vizyon Ötesi - Film İncelemesi (Türkiye'de Henüz Vizyona Girmemiş ve Girip Girmeyeceği Belirsiz Bir Film Üzerine Kritik Yazısı)...

Tabii bu yukarıdakiler tamamen Ferit olarak benim programım. Şimdiye kadar tek başıma sürdürdüğüm ve belli bir konuma getirdiğim blogda bundan böyle eğer talep gelirse yeni yazarların da yeralmasını arzu ediyorum. Bu süreç ile ilgili yapmanız gerekenleri yukarıdaki 'Yazar Ol' linkine tıklayarak öğrenebilirsiniz. Yeni yazarların gelmesi durumunda onların yazacağı yazılar yukarıdaki programın dışında, ilave yazılar olarak yayınlanacaklar. Bekleriz...

Hepimize İyi Seyirler...

0 yorum:

Yorum Gönder